راه‌اندازی شعبه صدور کارت ملی هوشمند در اداره پست فریدونکنار

رئیس اداره پست فریدونکنار گفت: صدور کارت هوشمند ملی در حال حاضر در اداره ثبت احوال انجام می‌شود که بعد از فراخوان عمومی باجه‌ای مرتبط در اداره پست فریدونکنار راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی شعبه صدور کارت ملی هوشمند در اداره پست فریدونکنار 

 

مهرزاد رضوانی ولوکلایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه اداره پست شهرستان فریدونکنار همگام و هماهنگ با سیاست‌های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه خدمت به شهروندان است، اظهار داشت: تا پایان برنامه پنجم توسعه اقتصادی، باید سرانه مرسولات پستی در شهرستان فریدونکنار به 23 فقره برای هر نفر برسد.

وی با اشاره به اینکه اداره پست از توانمندی‌های بالایی در راستای ارائه خدمات نیابتی به دیگر سازمان‌ها برخوردار است، بیان داشت: ثبت‌نام مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌های نقدی، ثبت‌نام اظهارنامه مودیان مالیاتی، قرارداد با اداره ثبت اسناد و املاک برای آگهی روزنامه رسمی، طلاق و سند از موارد خدمات اداره پست در فریدونکنار است.

رضوانی ادامه داد: در همین راستا قرارداد با تامین اجتماعی درباره توزیع ابلاغیه، قرارداد با شهرداری درباره توزیع عوارض نوسازی و نصب پلاک کد پستی 10 رقمی و توزیع دفترچه بیمه سلامت نیز اجرایی شده است.

وی بیان داشت: صدور کارت هوشمند ملی که در حال حاضر در اداره ثبت احوال انجام می‌شود که بعد از فراخوان عمومی باجه‌ای مرتبط در اداره پست فریدونکنار راه‌اندازی می‌شود.

/ 0 نظر / 52 بازدید